Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Les mainaderes digitals, una realitat
En Joan és un nen de 3 anys que al setembre ha començat a venir a l’escola. Avui m’he reunit amb la seva mare i el seu pare ...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...
Estadística i combinatòria per al dia a dia de l’escola
En aquest article, us mostrem quatre activitats d’estadística i combinatòria que hem dut a terme a la nostra escola d’educac...
Educación física emocional
Resolem problemes matemàtics a través de situacions quotidianes
Un dels objectius que es proposen a l’educació primària per a l’àrea de matemàtiques és construir els f...
La progresión de enseñanzas