PARA REDONDEAR
Conversar, dialogar para entender el mundo La conversación en pequeños grupos en el aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Graó...
Entornos virtuales de aprendizaje (III)
Ressenya: L´oratòria a l´abast de tothom
Ressenyes L’oratòria a l’abast de tothom CASAS, M.; CASTELLÀ, J.M.; VILÀ, M. Barcelona. Eumo, 2020 El llibre L’orat&#...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Te necesitamos GALLEGO, J.L.; MCPHERSON, X. (il.) La Galera, 2021 El libro, escrito con la complicidad de la WWF, es una apelación direct...
Atenció multidisciplinària a joves vulnerables i en risc d´abandonament educatiu
En el present article s’hi descriu una proposta d’intervenció adreçada a joves vulnerables. Amb aquesta proposta es pret&eac...
La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Discurs, ideologia i educació
Saber construir i interpretar, amb criteri i encert, els discursos que sorgeixen durant les nostres activitats socials i culturals demana...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...