Ressenya: DidàcTICs. Projectes de llengua i literatura per a l´aula de secundària
Ressenyes DidàcTICs: Projectes de llengua i literatura per a l’aula de secundària MARTÍ, A.; GARCÍA, P. Alzira. Bromera, 202...
El jardín botánico, recurso educativo para el estudio de la biodiversidad
L’escola, un refugi per a la infància
Arriben temps d’adversitat per a les nenes i els nens, ja que solen ser les grans víctimes de totes les crisis. Les organitzacions humani...
Pensar col·lectivament una escola millor
La formació permanent del professorat és clau per donar resposta a la inclusió educativa, especialment aquella formació qu...
El coneixement androcèntric i la construcció d´un nou saber
L’article analitza l’existència del coneixement androcèntric i les repercussions que té en el procés educatiu....
De l´acció adaptativa saludable a la transformació amb benestar
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Optimisme pedagògic, encara no! Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
El poder de la comunitat