Dos experiencias sobre el uso del portafolio
Uno de los objetivos generales que enmarcan las líneas del trabajo pedagógico en el instituto IES Celestí Bellera de Granollers, en la...
Alegría y confianza para educar: Una mirada sistémica
Enseñar a leer y escribir en pandemia
Aprenentatge social i emocional
Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat emocional de l’alumnat abans d’iniciar qual...
El confinamiento: una oportunidad para la mejora digital
El confinamiento: una oportunidad para la mejora digital Joan Ortí Herreras IES Maestrat. Sant Mateu (Castellón) joanorti.edu@gmail.com E...
Narratives per al canvi
Narratives per al canvi Ana Rojas, Shalini Arias El treball de la Fundación porCausa ofereix un ampli material útil per dinamitzar el di&...
El potencial educatiu de la performance
Els projectes de coeducació i la XAJI a secundària
La XAJI (Xarxa Activa de Joves per la Igualtat) és una eina molt eficaç perquè l’alumnat treballi en la prevenció de...