Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030
Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alon...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Plató
L’educació és psicagogia A Les Lleis Plató ens diu que, com que es governa per a homes, i no per a herois, cal establir lleis per...
Acompanyar el talent des d´una mirada inclusiva
Acompanyar el talent des d’una mirada inclusiva Gemma Saladrigues, Rosa Garzón, Núria Niubó, Emma Vives, Judit Tarragó El Co...
La conducta motivacional de l’alumnat
En aquest article s’hi mostra la naturalesa eminentment psicològica de conducta motivacional en tant que construcció cognitiva, af...