Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagatge...
Una autodefinició: Som emprenedores i no ens fan por els reptes. Som pacients en l’escolta i respectuoses, ens agrada ajudar els infants ...
Què ens diu la recerca científica: Aprenentatge en entorns virtuals
Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual d’aprenentatge a l’a...
La recomanació de…
Milena en qüestió
Materials a examen: El monstre de Mary Shelley
En el present text valorem el projecte de treball realitzat en suport digital i titulat Frankenstein: El monstruo de Mary Shelley, que tr...
Material per a l’alumnat: Millorem en l’escriptura amb l’aprenentatge cooperatiu
La unitat didàctica que presentem pretén utilitzar les estratègies de l’aprenentatge cooperatiu per fer un treball de l&rsq...
GoNoodle i altres aplicacions mòbils per a la classe d’educació física
Les noves tecnologies, juntament amb els dispositius mòbils, han representat una bona revolució també per a l’àrea d...
Cuidado con el determinismo