WILPF, de 1915 a los retos del siglo XXI
Carlos Maxi Bárcena: «El meu secret per explicar les matemàtiques és servir-me d´exemples se...
Encara que sigui el primer cop que hi parlo, el cert és que no el veig per primera vegada. Els seus vídeos a TikTok han fet furor i han ...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Per una competència plena en llengua catalana
La memòria activa
La discussió sobre l’ús de la memòria és un clàssic en educació. Fins a quin punt els avenços e...
Entorns digitals a les classes de llengua
En aquest article es reflexiona sobre la relació entre els canvis tecnològics --generadors d’escenaris digitals nous-- i el canvi ...
Absentisme local enfront de mobilitat internacional
St. Mary’s, escola pública catòlica situada en un barri popular de Dublín, posseeix una doble realitat a les seves aules. D...
Uso de tiempos de la infancia y adolescencia