Autorregulación en 1.º de primaria
En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulació de l’aprenentatge amb alumnat de primer de primà...
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. Com més aviat es treballi ...
Què ens diu la investigació científica? Com més aviat es treballi l’autoregulació, millor Evidència aplicada Des de ben menuts...
Afegim sal a la neu amb enfocament STEAM per a primària
Afegim sal a la neu amb enfocament STEAM per a primària La sensopíndola Sal-neu del grup Sensociencia va ser dissenyada per a secundàri...
L’avaluació: de la reflexió a la pràctica vivencial
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Com és un bon mestre per a tu?
A continuació es presenta una tasca d’escriptura com a via per donar peu a l’expressió personal, en concret les descripcions...
Recursos per a l’aula: Fonètica de l’espanyol
La fonètica i la dialectologia de l’espanyol ocupen un lloc rellevant en els currículums oficials d’ESO i de batxillerat. El...
Una escola per aprendre
Tal com planteja Zygmunt Bauman en la seva obra Els reptes de l’educació en la modernitat líquida, l’escola necessita una tr...