I els nostres alumnes, què en pensen de la lectura?
Als instituts, el professorat comenta moltes vegades que els alumnes no entenen el que llegeixen, però no és fàcil decidir-se a prendr...
Llegir i escriure en el primer cicle de prmària: aportacions d’una recerca
En aquesta contribució, es dóna compte d'una recerca que ha abordat les condicions de l'ensenyament de la llengua escrita. És producte...
Pistas para la evaluación: El juego heurístico
Ideologías del lenguaje y lectura crítica
En aquest text s’hi argumenta que la lectura crítica ha d’incloure la lectura de les ideologies lingüístiques o les val...
Biblioteca tutoritzada virtual, una solució per a la participació de la comunitat educativa en ...
Biblioteca tutoritzada virtual, una solució per a la participació de la comunitat educativa en temps de covid-19 Sara Carbonell Sevilla D...
El taller de los cien lenguajes
Sandra Maltese Cañamero Este taller es un espacio dedicado al arte, a la experimentación, que posibilita que los niños y las niñas...
Milena en cuestión
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
LA TRANSFERIBILITAT DE LES EVIDÈNCIES A LA PRÀCTICA EDUCATIVA Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...