La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millora de l’educació. També tu, lectora, lector, que segueix...
Formació professional sense límits
Formació professional sense límits M. Victoria Villaescusa Alejo La formació professional és molt més del que solem pensar. O...
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas
PrograMación en Scratch con «M» de matemáticas En este artículo queremos aportar ideas para incluir aspectos relacionados con...
Genially, recurso tecnológico para la docencia híbrida o virtual
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica
Ep! MRPAE: creixent juntes amb la renovació pedagògica Júlia Bardera i Reig, Pilar Yglesias Vicens La celebració del Congrés ...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
Ciència ciutadana i aprenentatge servei
La ciència ciutadana implica la participació de gent no especialitzada en activitats de la recerca científica. La ciutadania col&...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...