Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Màster de secundària: només un punt de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
Entrevista a Graham Welch
Una escoleta oberta tot l’any
En aquest article d'opinió, Tònia Benejam ens ofereix el seu punt de vista sobre el fet que per primera vegada a Ciutadella de Meno...
Notícies d’interès
El aprendizaje creativo tiene su espacio en el actual marco europeo de educación
El Consell Europeu ha reconegut reiteradament la necessitat que els individus i les societats es puguin adaptar amb imaginació i capacita...
Los principios científico-didácticos como herramienta para la enseñanza
La didáctica del paisaje es considerada hoy en día como un elemento a trabajar dentro de la educación ambiental para poder alcanzar po...
Mirant cap al cel
Els continguts relatius als fenòmens atmosfèrics i astronòmics constitueixen un «clàssic» en la formació...