De «l'infant salvatge» a «l'infant mascota»
De «l’infant salvatge» a «l’infant mascota» Vicenç Arnaiz Sancho Una cridada d’atenció: infants menuts...
Milena en qüestió
¿Cómo motivar a los adolescentes a reconocer lo realmente valioso en sus vidas?
¿Cómo motivar a los adolescentes a reconocer lo realmente valioso en sus vidas? Noelia Humbría Parra JESWIN THOMAS (UNSPLASH) La invest...
Biblioteca de Aula: Pilgrims
BIBLIOTECA DE AULA Pilgrims https://amanita-design.net/ games/pilgrims.html Aventura gráfica con divertidos personajes e historietas que ...
El marco didáctico de la música en la enseñanza secundaria
El currículum preveu diferents ensenyaments que els nens i les nenes han d’aprendre al llarg de la seva etapa escolar i l’educaci&o...
La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...