¿Hace falta ser madre o padre para entender a las familias del alumnado?
Desde mi experiencia como madrePues yo creo que no es necesario que la educadora o el educador sea madre o padre para poder posicionarse ...
I, a la teva vida, és important l’anglès?
Aquest article es basa en una recerca d’observació participant desenvolupada en el marc d’un projecte col·laboratiu sobre l&...
Educación física y Educação em Valores
Educación física y Educação em Valores Fernando Jaime González, Maria Teresa Vizcarra Morales Consejo de Dirección de T&...
És hora de podar
Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es L’arbre de l’educació infantil ha anat trontollant...
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la f...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)
Las tareas escolares en educación física: La ITM y la ITB como situaciones de aprendizaje
La evidencia en la práctica: Evidencia aplicada Los deberes están presentes en el debate educativo tanto a nivel familiar como a nivel ...
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible Rosa Miralles Pascual Desenvolupar les competències socioemocionals de la dir...