Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
La introducció del pensament computacional a la nostra escola
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
La mort en les lectures personals de lectors adolescents
La construcció d’un lector adolescent està subjecta a molts factors de tipus social i cultural. Què mou els nois i les noie...