¿Consideras que el profesorado de educación infantil está bien preparado?
Falta motivación para que haya más implicaciónLa clave de la preparación es la motivación, ya que nos mueve a actualizarnos, a disfr...
LIBROS
Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Albeniz tiene ex...
Reencantar para aprender
Reencantar para aprender Emociones y aprendizaje-servicio universitario Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes, Francisco Javi...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu i processos d'indagació col·laborativa. L...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge cooperatiu L’aprenentatge entre iguals: més aprenentatge i més cohesió! El canvi en l&...
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats Ana Muñoz González, Montse Forns Gabandé La proposta didà...
COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
Les escoles i els centres d´educació de persones adultes: els grans desconeguts i els aliats ne...
Les escoles i els centres d’educació de persones adultes: g rans desconeguts i aliats necessaris Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Los proyectos interdisciplinares en el marco de la LOMLOE