La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Características y condiciones para una enseñanza de competencias
Partint de la creença que l’escola ha d’educar per a la vida, en aquest capítol s’aborden els criteris que hauran de t...
Educación física con «h» de «humor».
La atención a los alumnos y las alumnas en desventaja cultural
Determinades característiques dels alumnes i les alumnes exigeixen canvis en les formes d’ensenyament. En aquest capítol s’a...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Projecte “Instal·lació”.
A continuació, explicarem una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO al voltant del terme ½instal·lació+. La proposta inc...
Frato
Pedagogia per a la recerca de la millor expressió de nosaltres mateixos. Possibilitant respostes...
L'anàlisi i les reflexions sobre la realitat de les nostres societats en els darrers temps han de ser, juntament amb la reflexió teòri...