Los “conflictos sociales candentes” en el aula
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Concepción del aprendizaje y enfoque globalizador
El coneixement sobre els processos d’aprenentatge és fonamental per establir els criteris d’organització dels continguts. Am...
El profesorado de aquí a cien años. Jugando con el tiempo
Pensar en el professorat i mirar d’entreveure com serà la seva formació i desenvolupament professional és una tasca indispe...
Tiempos difíciles
La narración del viaje en un aula de acogida
Contexto y presentación de la experienciaEl Instituto Bernat Metge, situado en Sant Martí de Provengals (barrio de carácter metropolit...
Educar para crear
En las últimas décadas la forma en que niños y adolescentes se comunican y acceden a la información ha cambiado profundamente. La pre...
Leyendo a Darwin
A partir de la segunda mitad del siglo XX, hemos observado una evolución significativa en las instituciones museísticas. De la concepci...