Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
Ideologies del llenguatge i lectura crítica
Ideologies del llenguatge i lectura crítica Virginia Zavala, Johanna Ramírez Pontifícia Universitat Catòlica del Perú. Lima E...
Entendre el plor del infants
La Joy, una nena de 6 anys, torna del campament de cap de setmana al qual ha anat per primera vegada amb un grup d’infants i de monitores...
Reflexiono per comprendre, comprendre’m i fer comprendre
Els textos reflexius són escrits en què el destinatari és el propi autor. A l’escola Riera de Ribes constitueixen una eina ...
Humor
Recursos per a l’aula: Fonètica, pronunciació i entonació catalanes en accés obert
Pàgines web per a l’aprenentatge autònom de la fonètica i la pronúncia del català.
La SINS Cardener
A la Secció d’Institut Cardener (SINS Cardener) , creada oficialment l’any 2012, pensem que innovar és una necessitat i no u...