Recursos en la web.
Un lenguaje más: la escritura coreográfica
El proyectoLos encuentros se establecen entre un grupo de alumnos, uno o diversos maestros, y un artista En el intervalo, el maestro desa...
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas Manuel Cañas Encinas Juan Carlos Manrique Arribas Universidad de Val...
La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Crítica de la (lectura) crítica
Crítica de la (lectura) crítica Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona Revisem les sis concepcions més conegudes de lectura...
Parlem-ne!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...