«La veu de l’escola».
Recentment, hem celebrat el primer aniversari del programa de ràdio ½La veu de l'escola+, una iniciativa que cada mes ha suposat una ex...
La religió a l’escola.
Des del punt de vista de la laïcitat de l'Estat, a l'escola pública no s'hauria d'impartir cap religió. Les confessionalitats pertanye...
Música i moviment o la rítmica dalcroziana.
En el present article, es fa una breu descripció dels fonaments filosòfics del mètode creat per Jacques Dalcroze anomenat ½eurítmia+...
Trobades. Convocatòries. Web
L’aula d’acollida. Experiència amb l’alumnat estranger nouvingut.
Tot va començar durant el curs 1997-1998, quan el nombre de nois i noies de procedència magribina que progressivament anaven arribant a...
Educar sense por a traumar.
Ser pares i mares comporta saber educar, la qual cosa requereix amor, lògica, tècnica, art i coneixement. No és fàcil, però tampoc n...
Alegries i il·lusions de ser mestra d’infantil.
La figura de la mestra d'educació infantil s'ha d'entendre com la d'una persona intel·lectual que actua a la manera d'un artista o d'un...
Una experiencia, una realidad: la inclusión en secundaria
En aquest capítol es recull un exemple de bones pràctiques d’inclusió educativa a partir de l’experiència del ...