La estructura de aprendizaje cooperativo en la educación física
Con el análisis de múltiples estudios Johnson y Johnson (1997) demuestran que las experiencias de aprendizaje cooperativo, comparadas c...
The young scientists or investigate, discovering and communicating in English
L'article que presentem a continuació planteja l'evolució del projecte de llengua anglesa de l'Escola del Mar de Barcelona en els darre...
PISA 2009: una primera mirada
Las posibilidades del informe PISA para conocer los rendimientos educativos son de gran valor. Ello implica analizar los resultados no s...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
La família a l’escola. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt vista i...
Un instrumento para evaluar la resolución de problemas.
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Jugar para aprender a vivir… Aprender a jugarse la vida.
Desde mis experiencias lúdicas más tempranas, he podido sentir un despliegue de sentimientos arrebatadores que me invadían al jugar y ...