LOMCE i neoliberalisme
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Ciudades para 2050
Ciudades para 2050 Un proyecto para trabajar la sostenibilidad urbana en 3.º de ESO Diego Sobrino López CEO La Sierra de Prádena. Segov...
Correspondència interescolar.
Els nens i nenes d'educació infantil de les escoles de Lousame i Ames d'A Coruña s'expliquen les seves experiències, els seus probleme...
Som un centre acollidor?
Actuar com a centre acollidor és viure immers en una atmosfera que impregna totes les actuacions quotidianes de la vida acadèmica i que ...
Autoregulació a primer de primària
Autoregulació a primer de primària Maite de Miguel Sagardia En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulaci&...
Què li ha passat a l’ou?
Amb objectes de la vida quotidiana, podem fer experiments senzills i motivadors. Objectius de l'experiment: Seguir amb rigor el procedime...
La literatura en la enseñanza obligatoria
El problemaAl presentar las conclusiones de un coloquio sobre la enseñanza de la literatura, celebrado en 1969 en Cerisy (Francia), Tzve...
Aprender a argumentar mediante los medios de comunicación
IntroducciónLos géneros periodísticos de opinión, como suelto o glosa, artículo, ensayo, tribuna abierta, humor, viñetas, caricatur...