Per a què educar?
Per què tanta violència contra les dones?
El nombre creixent de crims i agressions per violència de gènere ens genera moltes qüestions i sovint ens deixa sense respostes. L'art...
Alumnat amb pèrdua auditiva
La resposta educativa i l'organització de l'aula per a nenes i nens amb pèrdua auditiva comporten uns plantejaments propis, diferents d...
Avaluant la pràctica educativa per a la millora continua dels processos d’ensenyament i aprenent...
En aquest article, s'hi presenta una experiència d'aplicació d'un autodiagnòstic pedagògic que es va dur a terme amb l'Escola Thau de...
Núm. 136: Mirem poesia: llegim imatges a primària.
Itinerari matemàtic a primària.
L'experiència que explicarem a continuació es va dur a terme el curs escolar passat (2006-2007) amb alumnes de sisè de l'escola Sadako...
La carta als Reis.
Cada any s'avança més la campanya de Nadal i Reis! Encara no hem menjat les castanyes i els panellets, que des dels mitjans de comunica...
L’experimentació d’un crèdit variable sobre metodologia del treball de camp.
Al llarg del curs 1999-2000, al centre d'ensenyament secundari Margarida Xirgu, de l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès), s'hi va porta...