Proyecto TRADDEC. Percepciones del profesorado chileno
Presencia de "la transición" en el curriculum escolar obligatorio chilenoAl examinar cómo se presenta la memoria sobre la transición e...
El fet educatiu quotidià i el silenci de l´experiència
L’emergència de l’experiència i l’emparaulament realitzat per les dones i els homes que, dia rere dia, narren i conten...
Aprendre a nedar entre l’oceà de les imatges
Els llibres són un dels llocs on els infants troben les claus per comprendre el món on viuen, el món on creixeran i es faran adults. D...
Recomanacions BBM: La felicitat segons Ninon. La Picabaralla. La meva primera guia d’arbres. Un e...
Hem llegit: Mal d’escola.
Sabent el que sabem… Què demanariem als nostres educadors si tinguéssim dificultats en els apre...
Si ens posem en el lloc del nen ½sabent el que sabem, què demanaríem als nostres educadors?+. Per saber-se posar en el lloc de l'altre...
Les ciències naturals a través de l’hort escolar.
Un cop més, amb l'hort escolar, el centre docent s'està convertint en un element de sensibilització social, de recuperació del medi a...
GUIXdos núm. 100: Memory dels animals i de les llengües.
Des de fa un parell d'anys, el CEIP El Viver participa, més o menys directament, en experiències lligades al coneixement i a la relaci...