Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
La forma i el fons ideològic de la LOMCE
La importancia de los referentes nacionales en el aprendizaje de las ciencias sociales
El projecte lingüístic de centre
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (C&ogra...
Activitats competencials per aprendre a usar les matemàtiques al cicle inicial
Es presenten diverses activitats per a nens i nenes de 6 a 8 anys, en les quals s'interrelacionen diferents tipus de continguts i process...
La prioridad del vínculo afectivo
El afecto llega al niño a través del cuerpo, de los sentidos...El juego de falda... recurso que ayuda a vincularse afectivamente...La m...
Actividades en el medio natural
Actividades en el medio natural Nuevo modelo de asignatura del INEFC Barcelona Eduard Inglés, Víctor Labrador-Roca, Joan Babí, Èri...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...