En contexto: Herramientas para la heteroevaluación del trabajo autorregulado en una unidad didá...
Herramientas para la heteroevaluación del trabajo autorregulado en una unidad didáctica de condición física Se presenta la combina...
Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
Ajudar a escriure per escriure’s
L’escriptura d’un text reflexiu és un procés que pot ser molt enriquidor. L’acompanyament d’aquest, també...
¿Cómo se puede construir un reloj de agua?
De l’espai i el temps
Volem dedicar aquest darrer «Flaix» a tot el professorat que ha contribuït a fer-lo possible amb el seu esforç desinteressat, ...