Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
Com puntua l’alumnat de secundària
La puntuació és un tema complex en el qual intervenen factors sintàctics i discursius, a més de prosòdics. Aquesta ...
Somos magos y explicamos cuentos
Dirigir és un viatge
Dirigir un centre educatiu és una aventura incerta. Per viure-la cal que ens proveïm de recursos i d’estratègies que ens ajud...
Identitat, autoconcepte i autoestima
La identitat d’una persona és determinada per les característiques amb les quals se sent definida. Molts dels trets que conformen ...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Construim un forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Ciència dins i fora de l’aula
Quan l’escola visita la universitat
Des del curs 2013-2014 l’alumnat de la Facultat d’Educació de Donostia- Sant Sebastià s’encarrega d’organitzar u...