El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Aprender historia desde la empatía
Restos con historia
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
Com dirigim els propis processos d’aprenentatge?
Hem compartit, al fòrum de la web, l’article de l’Antoni Portell amb el títol que encapçala aquesta secció, on...
Lingüística crítica y pedagogía del lenguaje
Este trabajo intenta trazar un derrotero básico y relativamente fundamentado que pueda orientar la gestión de los maestros en lo que ti...
La atención al alumnado con problemas de salud mental
Determinades característiques dels alumnes i les alumnes exigeixen canvis en les formes d’ensenyament. Aquest capítol analitza les...
Finlàndia, a la lectura mitjançant l’escriptura
Combinar el mètode fonètic i el mètode lèxic amb la utilització d’ordinadors facilita l’aprenentatge de...
Cómo citar la bibliografía y las fuentes de información consultadas
L’objectiu d’aquest capítol és presentar les principals eines perquè l’alumnat aprengui a elaborar una bibliogr...