Si construïm un rellotge de Sol per a l’escola, aprenem matemàtiques i altres coses?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Queremos MusicArte, una propuesta de trabajo interdisciplinar
Plegar abans. Reflexions per al debat
El Departament d'Ensenyament ha convidat els instituts que ho desitgin a instaurar la jornada anomenada compactada, intensiva, seguida, c...
“Wall-E (Batallón de limpieza).
Noticias
Un mundo matemático
El lenguaje lógico-matemático está presente en la vida del niño, no se puede desvincular de ella, su aplicación le sirve para hacer ...
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo Núria Rodríguez Bodelón Maestra de educación infantil y psicopedagoga Escue...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Connectant mapes conceptuals, mur...
L'evidència en la pràctica: Connectant mapes conceptuals, murals i neurones per un aprenentatge significatiu i funcional Evidència apli...