Aprender a cuidarnos
Aprender a cuidarnos Edurne Aizpurua Mendizabal, Rakel Benitez Benitez, Isaak Aranberri Agirre En Zumaiena, concebimos la escuela como un...
El arte como catalizador para el reenganche educativo de jóvenes en una escuela de segunda oport...
En «L’art com a catalitzador per al reenganxament educatiu…» s’aposta per una educació basada en les arts com a ...
araArt, transformar a través de las artes
Lluís Vallvé Cordomí araArt es un programa de innovación educativa del Departamento de Educación de Cataluña que promuev...
Arrelar l’ApS: de les experiències a la mirada de territori educador
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El conte de l’altre dia ALIAGA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Kalandraka, 2020 El conte relata amb molta tendresa una estona que d...
Educació social i menors desemparats
En els darrers temps els mitjans de comunicació s’han fet ressò de la situació dels menors estrangers no acompanyats. En mo...
Juan Malabar: «Tant el conte com el joc simbòlic són un assaig de la vida»
Hi havia una vegada un jove mestre madrileny d’educació infantil que, després de treballar dotze anys a l’escola públ...
La font més legítima de l’autoritat del mestre
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...