Jornades STEAM amb les famílies
Entenem que l’alfabetització STEAM té sentit quan involucra els diferents agents de la comunitat educativa. Les famílies re...
La personalització de l´aprenentatge escolar, una exigència de la nova ecologia de l´aprenent...
L’article introdueix la visió de la personalització de l’aprenentatge escolar, que constitueix el teló de fons del do...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
Les cooperatives escolars: aprenentatge producció i aprenentatge servei. Una estratègia per al...
L’aprenentatge cooperatiu troba una via d’aprofundiment a través de l’aprenentatge producció i l’aprenentatge se...
Amb les famílies: Observar per compartir
L’avaluació de les innovacions educatives
La innovació educativa és percebuda, avui en dia, com una estratègia fonamental de la millora de la qualitat educativa. Un centre...
Notícies d’interès
El suport educatiu en comunitats d’aprenentatge
El present article es basa en una investigació de quatre anys, organitzada per la Universitat de Barcelona, en la qual es va estudiar el ...