Aprender a aprender: cuando los contenidos son el medio
Alberto está leyendo las noticias de ayer en el periódico, mientras oye las noticias de hoy en el telediario de la noche, cuando se ace...
Amb les famílies: Control d'esfínters
AMB LES FAMÍLIES Control d’esfínters Quin pot ser el paper de la família en el procés de control d’esfínters? Veg...
El treball a l'aula amb els grups estables de convivència (I)
María Rodríguez: «La pornografía es una especie de escuela para muchos adolescentes, porque n...
María Rodríguez: «La pornografía es una especie de escuela para muchos adolescentes, porque no hemos sabido hacer una buena educac...
Programación y creatividad unidas en Mblock
Programación y creatividad unidas en Mblock Mblock es una herramienta de programación por bloques que nos permite desarrollar el pensamie...
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Jon López: «Els continguts han d’estar al servei del desenvolupament de les competències»
Acabem l’any posant la cirereta a aquest pastís de retrats amb Jon López. I és que els deu anys que ha dedicat a la doc&egr...