EN LÍNI@: Apliquem el que aprenem en els cursos d’estiu?
Arriben les vacances i moltes persones professionals de l'educació es matriculen en escoles d'estiu o en d'altres cursos. Quina és la r...
Conte encadenat.
Us contaré la història d'una activitat que ha esdevengut tot un programa i que forma part de les nostres senyes d'identitat: el conte e...
Llibres: Col·leccionant moments.
De la escuela infantil a la guardería: 25 años después
En la Comunidad de Madrid ha costado mucho esfuerzo y tiempo pasar de las guarderías a las escuelas infantiles. La consejera de Educaci...
La ayuda entre iguales
Consigna de la evidencia La ayuda entre iguales genera un contexto de aprendizaje muy positivo y enriquecedor para las criaturas y los jó...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Significatividad y funcionalidad
Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimientos que vayamos a adquirir refuer...