Aprenentatge social i emocional
Els aspectes emocionals i socials són la clau de volta de tots els aprenentatges: factuals, conceptuals, procedimentals i actitudinals....
Recursos: Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar
Paraula, consciència i acció a la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Pla de Comunicació Lingüística de l&...
Transformamos los patios escolares
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
El concepto de catálisis
Algunas experiencias y su interpretación Gabriel Pinto Cañón Universidad Politécnica de Madrid. Reales Sociedades Españolas d...
L’agroecologia escolar
Transformació de dinàmiques i d’espais acadèmics German Llerena Educador ambiental. Àrea d’Educació. Ajuntament d...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
Conversant en rotllana: gestió d´impulsos
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...