Inteligencia artificial para conocer nuestro patrimonio
El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves arrels, al seu patrimoni material i immaterial. Per aconseguir-ho ...
La cinética de los procesos químicos, factor determinante de vida
Renaturalitzar, tornar a connectar amb l’essència
Marta Burguet Arfelis Universitat de Barcelona El nostre contacte amb la natura s’estableix a través de la relació. Si el que prioritz...
El projecte de l’Institut Escola La Mina
El projecte educatiu de l’Institut Escola La Mina contempla la dimensió social i educativa de l’aprenentatge i va ser dissenyat amb...
Socialitzar el confinament, teixir comunitat
Descobrir el goig d´escriure
L’expressió escrita és una estratègia fonamental en el desenvolupament de l’aprenentatge a l’educaci&oacu...
De mica en mica s’omple la pica
Quan ja queda molt poc temps per acabar una sessió de filosofia en un curs de cinquè de primària a l’escola Can Puig, de Ba...
De què parlem, d’inclusió o d’escola inclusiva? Un esbós de l´estat de la qüestió