LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICAEvidencia 1. Los deberes matemáticos en el currículoEvidencia 2. Los deberes matemáticos en las redes sociales Evidencia 3. Los deberes matemáticos en el contexto académicoEvidencia 4. Los deberes matemáticos en el contexto escolarEvidencia 5. Los deberes matemáticos en la familia
Acompanyant la socialització al 0-3
Crear vincles de connexió entre l’escola i l’aula hospitalària
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratchHabitació intel·ligent...
Intel·ligència artificial i robòtica amb l’LML-EchidnaScratch L’EchidnaScratch és un entorn de programació per bl...
Problemes comuns de l’expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Dels 0 als 6 anys els infants que interactuen amb un entorn prou estimulant assoleixen fites lingüístiques tan complexes com la fonologia...
Un Tirant lo Blanc teatralitzat
Després del treball de la història de Tirant lo Blanc, i vista l’alta motivació de l’alumnat referent a aquesta novel...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Innovació i tradició