La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
Música y comunidad: el caso de las bandas de música
«Mirem el cel»
Cada curs ens plantegem un projecte interdisciplinari, des de P3 fins a sisè, que sorgeix de les motivacions i els interessos de l’alumna...
Consciència plurilingüe i construcció de la identitat
Aquest article és el resultat d’una investigació que explora el sistema de creences de tres alumnes de secundària, d’...
Las rúbricas como instrumentos de apoyo
Dadas la potencialidades de la educación física, y también dados los retos, las dificultades y los múltiples interrogantes que plante...
Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...
Diari de vacances
Us proposem un seguit d'activitats emmarcades dins de les competències bàsiques que no és terreny estricte d'educació formal, o sigui...
Educació per a tothom