¡Eh, árbol! ¿Ha llovido?
¿Cómo trabajamos el método científico en el aula?Para poder desarrollar el método científico en las aulas basta seguir un patrón b...
La huella de la experimentación en La Baldufa
La experimentación es la base de todo descubrimiento, una de las llaves que abre las puertas del conocimiento. (Sílvia Vega)Los niños ...
¡Investigas tú! Valores de inclusión con perspectiva de género
¡Investigas tú! Valores de inclusión con perspectiva de género Iñaki Arana Arrieta Colegio Kurtzebarri BHI. Aretxabaleta (Gui...
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA
I mentre juguen..., jo què faig? Encara que es continua mantenint en moltes realitats aquesta actitud de mestres que basen la seva feina ...
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa Totes les persones que formem part de Graó estem compromeses amb la millo...
El significado del espacio en el Manuel Núñez de Arenas
Els espais, l’ús que se’n fa, l’estètica i l’organització són fonamentals a l’escola. En mir...
Rúbrica de autoevaluación del texto escrito a partir de los problemas de cohesión del alumnado
Què ens diu la recerca científica: L´educació artística promou aprenentatges significatius
L’educació artística promou aprenentatges significatius Consigna de l’evidència L’educació artística é...