Perquè hi hagi ombra, hi ha d’haver foscor
En un grup de segon de primària, vam desenvolupar una proposta d’indagació escolar sobre la posició solar a través d...
Mantenir l’ànim
Per mantenir l’ànim, ens podríem preguntar per què no estem contents, què és el que ens treu l’alegria,...
Les històries de vida lingüística i les narratives visuals
Aquest article mostra l’evolució de les creences dels estudiants del grau de Mestre de Primària de la Facultat de Formació ...
Proyecto TRADDEC. Percepciones del profesorado chileno
Presencia de "la transición" en el curriculum escolar obligatorio chilenoAl examinar cómo se presenta la memoria sobre la transición e...
El fet educatiu quotidià i el silenci de l´experiència
L’emergència de l’experiència i l’emparaulament realitzat per les dones i els homes que, dia rere dia, narren i conten...
Aprendre a nedar entre l’oceà de les imatges
Els llibres són un dels llocs on els infants troben les claus per comprendre el món on viuen, el món on creixeran i es faran adults. D...
Recomanacions BBM: La felicitat segons Ninon. La Picabaralla. La meva primera guia d’arbres. Un e...
La familia en y con las bibliotecas (o al revés)