Promoviendo la coeducación en el aula
Promoviendo la coeducación en el aula Andrea Perales Fernández de Gamboa Didáctica de la Lengua y la Literatura, Euskal Herriko Unibert...
La guerra de Troia 2.0
Aquest article mostra un projecte interdisciplinari i multicompetencial que consisteix en la lectura actualitzada del contingut literari,...
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
El contacte amb la natura: moda o necessitat?
Cada cop es parla més de la importància i els beneficis d’oferir als infants possibilitats d’aprendre en espais exteriors. A...
La empatía en la enseñanza de la historia
Una de las dificultades manifiestas en el aprendizaje de la historia está relacionada con la traspolación de la visión presentista de ...
Els mitjans audiovisuals per millorar la competència en comunicació lingüística
El llenguatge audiovisual és inherent als nous nadius digitals. El nostre alumnat ha crescut envoltat d’estímuls multimèdia...
«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
El procés d’aprenentatge de la lectura a Àustria
El sistema educatiu austríac té un any d’escolarització obligatòria abans de la primària als sis anys. La coo...