Qui caça, el lleó o la lleona?
A l’escola 11 de Setembre, de Sant Quirze del Vallès, des de la biblioteca escolar, intentem oferir històries, treballar-les, come...
Junts és més que la suma de tothom
De bon començament, l'escola El Martinet ha tingut la intenció de ser un espai on les relacions disposin d'un lloc propi en què c...
Bibliografia recomenada sobre aprenentatge servei
Professorat, escola i alumnat amb síndrome de Gilles de la Tourette.
La síndrome de Gilles de la Tourette és un trastorn neurològic (tics nerviosos motors i vocals involuntaris) que pateix una part signi...
Baiba Krumins Grazzini: «Hay un maestro interior en cada niño»
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Significatividad y funcionalidad
Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimientos que vayamos a adquirir refuer...
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...