Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
Observar la adaptación escolar del alumno recién llegado
Pistes per a l’avaluació: Què és l´herba?
Los equipos cooperativos fijos o estables: Una forma organizativa indispensable para el desarroll...
Competencia digital en un aula DUA
Competencia digital en un aula DUA «Un DUA de cole» María Antonia Barceló Martínez La tecnología nunca puede ser un cont...
Construir familiaridad en el entorno adoptivo
Recuerdos¿Que qué suelen contar mis padres? Que cuando llegué, comía muchísimo y pesaba poquísimo; con cinco años pesaba 13 kilos,...
Escriptura col·laborativa sincrònica per crear una ciutat i gestionar-la
En aquest article, hi presentem una pràctica d’aula on podem introduir situacions d’aprenentatge que suposin el treball de tasques ...