Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Cap a l’aplicació dels grups interactius a l’escola bressol.
La comunitat d'aprenentatge de l'escola bressol de Cappont, de Lleida, ha iniciat un procés de transformacions en les quals la comunitat...
El profesorado de aquí a cien años. Jugando con el tiempo
Pensar en el professorat i mirar d’entreveure com serà la seva formació i desenvolupament professional és una tasca indispe...
Tiempos difíciles
Leyendo a Darwin
A partir de la segunda mitad del siglo XX, hemos observado una evolución significativa en las instituciones museísticas. De la concepci...
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS L’eix central del projecte educatiu del CEIP Malala...
Contenido del producto 292875
MILENA EN CUESTIÓN