Pedagogia “creativa” des de la condició humana.
El present article fa una reflexió sobre una pedagogia que té com a punt de partida la condició humana amb els límits i les possibili...
Junts… i “barrejadets”.
A la nostra escola, i cada vegada més, hi ha agrupaments de tota mena... sempre estem barrejant-nos! I aquesta labilitat que abans ens s...
El alumnado en la escuela del mañana
L’alumnat justifica l’existència de l’escola, i aquesta és la raó de molts dels canvis i propostes que se succe...
La educación como restauración
Recursos en la web.
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas Manuel Cañas Encinas Juan Carlos Manrique Arribas Universidad de Val...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...