En contexto: Numanball: deporte alternativo aplicable en educación física
Numanball: deporte alternativo aplicable en educación física Se presenta la pelota numantina o numanball, un nuevo deporte alternativo pa...
Comunicar-nos i cooperar: Respostes saludables
Comunicar-nos i cooperar. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des d...
«De gran vull ser…». L´argumentació oral (i escrita) pas a pas
«De gran vull ser...». L’argumentació oral (i escrita) pas a pas Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol L’art...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para h...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para hacer partícipe al alumnado de las necesi...
Autoestima docent
La idea força que mobilitza l’argumentació d’aquesta editorial és l’autoestima decent, perdó, l’autoestima...
Què és l´educació STEM o STEAM? Per què ens hi hem de posar?
La perspectiva de l’educació CTIM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), més coneguda com STEM (d’a...
Avenços, desafiaments i riscos en el camí de la personalització
Els avenços en la manera d’entendre l’aprenentatge faciliten que molts centres ja realitzin experiències de personalitzaci&o...
Marina Via Coll-Vinent, estudiant del grau d’Infantil. «Ser mestra, una manera d’estar»
«No sé dir en quin moment vaig descobrir que volia dedicar-me a l’educació. De sempre, em sembla. Als 15 anys, a l’esp...