Desfem tòpics per millorar l’ensenyament de la lectura i l’escriptura
Moltes de les idees que tenim sobre com aprenen els infants a llegir i a escriure són tòpics profundament arrelats, però no per això ...
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nos...
Tablas de programación: ¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación se presenta la programación de la unidad didáctica «Y ah...
Mentors, tutors i estudiants
Plastificar
En aquesta sessió, hi presentem de la mà del grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d'aula, aparentment simples i e...
El que un professor de secundària aprèn a infantil
Recursos para la práctica: Un diàleg entre el present i el passat
«Poner cera, pulir cera» (filosofía y gamificación)