L’escola dels més petits: malmesa i qüestionada
De la LOGSE a la LOE, pasant per la LOCE: la desintegració d’una etapa educativa.
Declarar el caràcter educatiu de l'etapa 0-6 i reconèixerne la unitat, amb tot el que té d'important, no és pas sinònim d'atorgar-li...
Biblioteca escolar y nuevas alfabetizaciones
El nuevo entorno de la biblioteca escolarEn un entorno de la información y el conocimiento marcado por cambios constantes que permiten a...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...
La història a primària. Complexitat i reptes de futur
Els dissenys curriculars successius han minoritzat la història a primària. Aquesta situació contrasta amb una efervescènci...
Pistes per a l’avaluació: Detecció: quan cal preguntar-se per què un infant fa el que fa?
Intervenir-hi sense interferir-hi: el canvi del paper de la persona adulta
Trobar la millor manera d’intervenir en el món de l’infant sense interferir-hi és difícil, per això el treball...