La gestió del personal del centre en un context d’autonomia
La gestió del personal docent als centres públics ha estat, tradicionalment, un element considerat vetat per a la gestió de les d...
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
La huella ambiental de un niño en la escuela infantil de primer ciclo
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
D’aprendre se n’aprèn.
L'aula i també l'escola són llocs pensats especialment per aprendre, perquè disposen de mestres dedicats a ensenyar, d'alumnes i d'un ...
Grups interactius al final de l’etapa
L’experiència de grups interactius amb nens i nenes de 5 anys es desenvolupa amb èxit, des de fa quatre cursos, al centre pú...
Àlex i Sara.
Educación literaria y TIC
Qué entendemos por educación literariaenseñanza de la ¿Cuáles son los componentes de la educación literaria?En primer lugar, se bus...