Un nadó arc de Sant Martí
S’anomena nadó arc de Sant Martí l’infant que neix en el marge d’un any després de la mort d’un nad&oacut...
El contacte amb la natura: moda o necessitat?
Cada cop es parla més de la importància i els beneficis d’oferir als infants possibilitats d’aprendre en espais exteriors. A...
Quan les famílies vénen a dinar a l’escola bressol
Fa uns anys que a la nostra llar d’infants vam incorporar l’experiència de compartir amb les famílies l’estona del din...
Un projecte d’escola i comunitat camperola altoandina del Perú
Al Perú, un país habitat per desenes de cultures indígenes, és important treballar des de l’escola l’enfocamen...
La gestió del personal del centre en un context d’autonomia
La gestió del personal docent als centres públics ha estat, tradicionalment, un element considerat vetat per a la gestió de les d...
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
La huella ambiental de un niño en la escuela infantil de primer ciclo
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...