Avaluant la pràctica educativa per a la millora continua dels processos d’ensenyament i aprenent...
En aquest article, s'hi presenta una experiència d'aplicació d'un autodiagnòstic pedagògic que es va dur a terme amb l'Escola Thau de...
Interpretació
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
El currículum escolar en el marc de la nova ecologia de l’aprenentatge
Aquest article presenta una reflexió sobre el currículum escolar en el marc de la nova ecologia de l'aprenentatge pròpia de la societa...
Maquetas celulares y dinámicas intracentro
La construcción en enseñanzas medias de maquetas, celulares o de cualquier otra índole, constituye un valioso recurso didáctico que p...
Educación para las ciencias del sistema Tierra en el siglo XXI
Proyectos educativos internacionales sobre el sistema de la TierraHace ya algunas décadas que en el ámbito de la investigación cientí...
La metodología didáctica y el aprendizaje del espacio geográfico
Aquest capítol està dedicat a la metodologia didàctica en geografia i es fa un èmfasi especial en els temes relacionats am...
Què, amb qui i com mengem.
En aquest moment de definició i construcció del nostre projecte educatiu, la comunitat educativa de l'escola Països Catalans, de Lleid...